- Over Devoetenshop.nl
- Wij zijn een online e-commercebedrijf dat voetverzorgingsproducten verkoopt.
- Ons BTW-nummer is SE559108190501
- Het magazijn van het bedrijf bevindt zich in Helsingborg, Zweden.
- Indien u contact met ons wilt opnemen, stuur dan een e-mail naar [email protected]
- Bestellen
- Wanneer u uw bestelling heeft afgerond, wordt een orderbevestiging naar uw e-mailadres gestuurd. In de bevestiging vindt u alle informatie over producten, prijzen, facturatie en het afleveradres.
- Indien er een fout in de orderbevestiging is, dient u ons onmiddellijk te contacteren via e-mail op [email protected].
- Levering
- Onze normale levertijd is 1-3 dagen en wij gebruiken PostNL. LET OP! Bestellingen geplaatst in het weekend worden niet eerder dan de volgende maandag verzonden.
- Mochten er vertragingen in de levering optreden (zonder dat wij u op de hoogte hebben gesteld van een langere levertijd), neem dan contact met ons op via e-mail: [email protected].
Onopgeëiste pakketten: Voor pakketten die naar ons worden teruggestuurd omdat ze niet door u zijn opgeëist/opgehaald, brengen wij u 20 euro in rekening. Dit doen we om onze kosten voor verzending, retourzending, administratie en afhandeling te dekken. Indien de waarde van het product lager is dan 20 euro, brengen wij in plaats daarvan het volledige bedrag voor het niet-opgeëiste pakket in rekening.
- Prijzen
- Alle prijzen in de winkel worden vermeld in EUR en alle prijzen zijn inclusief 25% BTW.
- Wij behouden ons het recht voor om prijzen te wijzigen vanwege prijswijzigingen van leveranciers, drukfouten in de prijslijst en fouten in prijzen door verkeerde informatie en behouden ons het recht voor de prijs aan te passen.
- Herroepingsrecht
- Bij de aankoop van goederen op de website heeft u als klant een wettelijk herroepingsrecht van 14 dagen, dat ingaat vanaf het moment dat u een besteld artikel heeft ontvangen.
5.1 Bij het uitoefenen van uw herroepingsrecht: - U moet aankondigen dat u spijt heeft. Het bericht moet naar ons worden gestuurd [email protected]. In uw bericht moeten uw naam, adres, e-mailadres, ordernummer en welke goederen de retourzending betreft duidelijk worden vermeld.
- U dient de producten onmiddellijk en uiterlijk binnen 14 dagen na de kennisgeving van herroeping naar ons terug te sturen.
- U bent verantwoordelijk voor de retourzending, levering en de staat van de producten bij retourzending, de producten dienen daarom goed verpakt en in de originele verpakking te worden verzonden.
- Voor het terug te betalen bedrag behouden wij ons het recht voor om een bedrag in mindering te brengen dat overeenkomt met de waardevermindering vergeleken met de oorspronkelijke waarde van het product bij gebruik of beschadigd product.
5.2 Het herroepingsrecht is niet van toepassing op: - Producten die om gezondheids- of hygiënische redenen zijn verzegeld (verzegeld) en waarbij u de verzegeling (verzegeling) heeft verbroken.
- Producten die het karakter hebben van verzegelde audio- of video-opnamen en waarbij u de verzegeling heeft verbroken.
- Speciaal gemaakt product, dat op maat gemaakt is voor u of een duidelijk persoonlijk tintje heeft naar uw wensen.
- Diensten die zijn voltooid en waarbij u uitdrukkelijk heeft ingestemd met het starten van de dienst zonder herroepingsrecht.
- Goederen die snel kunnen bederven, zoals voedsel.
- Losse nummers van kranten of tijdschriften.
Voor meer informatie over het wettelijk herroepingsrecht, zie hier.
- Klachten en klachten
- Wij controleren alle producten voordat ze naar u worden verzonden. Mocht het product nog steeds beschadigd of verkeerd verzonden zijn bij aankomst, dan verbinden wij ons ertoe om de fout kosteloos te herstellen volgens de huidige consumentenbeschermingswetgeving.
- U moet altijd contact met ons opnemen voor goedkeuring voordat u een defect artikel retourneert.
- De klacht moet onmiddellijk na het ontdekken van het defect worden verzonden.
6.1 Hoe gaat u om met een klacht? - Fouten en gebreken moeten altijd gemeld worden aan [email protected] waarbij u uw naam, adres, e-mailadres, bestelnummer en een beschrijving van de fout opgeeft.
- Als wij de fout niet kunnen herstellen of een vergelijkbaar product kunnen leveren, vergoeden wij u voor het defecte product volgens de geldende consumentenbeschermingswetgeving. Wij zijn verantwoordelijk voor de retourzending van goedgekeurde klachten.
- We behouden ons het recht voor om een klacht te weigeren als blijkt dat het product niet defect is volgens de huidige consumentenbeschermingswetgeving. Bij klachten volgen wij richtlijnen van de Algemene Klachtencommissie, zie arn.se.
- Aansprakelijkheidsbeperking
- Wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor indirecte schade die kan ontstaan door het product.
- Wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor vertragingen / fouten als gevolg van omstandigheden buiten de controle van het bedrijf (overmacht). Deze omstandigheden kunnen bijvoorbeeld zijn: arbeidsgeschil, brand, oorlog, overheidsbesluit, verminderde of geen levering van de leverancier.
- Verder wordt geen verantwoordelijkheid genomen voor eventuele wijzigingen in producten / producteigenschappen die zijn aangebracht door de respectievelijke leverancier en andere factoren buiten onze controle.
- Productinformatie
- Wij behouden ons het recht voor om drukfouten op deze website en de uiteindelijke verkoop van producten te maken. Wij garanderen niet dat de afbeeldingen de exacte uitstraling van de producten weergeven, omdat er een bepaald kleurverschil kan optreden afhankelijk van het scherm, de fotokwaliteit en resolutie. We proberen altijd ons best te doen om de producten zo nauwkeurig mogelijk weer te geven.
- Informatie over Cookies
- Volgens de Elektronische Informatiewet moeten bezoekers van een website, om privacyredenen, worden geïnformeerd dat er cookies worden gebruikt. De informatie in de cookie kan worden gebruikt om het surfgedrag van een gebruiker te volgen. Een cookie is een klein tekstbestand dat de website die u bezoekt vraagt om op uw computer op te slaan om toegang te krijgen tot verschillende functies. U kunt uw browser instellen om cookies automatisch te weigeren. Meer informatie is te vinden op de website van de Zweedse Post- en Telecommunicatieautoriteit.
- Persoonsgegevens
- Door te winkelen bij Devoetenshop.nl accepteert u ons gegevensbeschermingsbeleid en onze verwerking van uw persoonsgegevens. Wij beschermen uw privacy en verzamelen niet meer informatie dan nodig is om uw bestelling te verwerken. Wij verkopen of geven uw informatie nooit door aan derden zonder wettelijke basis.
- Devoetenshop.nl is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens die u ons als klant heeft verstrekt. Uw persoonsgegevens worden door ons verwerkt om uw bestelling te kunnen afhandelen en in die tijden wanneer u nieuwsbrieven of promotieaanbiedingen heeft aangevraagd - om de marketing aan uw individuele behoeften aan te passen.
- De informatie hieronder is een samenvatting van hoe wij uw gegevens opslaan en verwerken in overeenstemming met de Gegevensbescherming Regulatie (GDPR).
- 10.1 Wat zijn persoonsgegevens?
Persoonsgegevens zijn alle informatie die direct of indirect toegeschreven kan worden aan een natuurlijk persoon. - 10.2 Welke informatie slaan we op?
Om uw bestelling te kunnen afhandelen en vragen gerelateerd aan uw bestelling te beantwoorden (klantenservice), bewaren we uw voor- en achternaam, adres, telefoonnummer, e-mailadres, IP-adres en aankoopgeschiedenis. - Uw informatie wordt bewaard zolang we een wettelijke basis hebben om uw informatie te verwerken, bijvoorbeeld om de overeenkomst tussen ons na te komen of om te voldoen aan een wettelijke verplichting onder, bijvoorbeeld, de Boekhoudwet.
- 10.3 Wettelijke basis
In verband met een aankoop wordt uw persoonsgegevens verwerkt om de overeenkomst met u na te komen.
Marketing, promoties en soortgelijke mailings vinden plaats met uw toestemming. - 10.4 Welke informatie wordt gedeeld en met welk doel?
10.4.1 Betalingsprovider - Bij het doen van een aankoop wordt informatie gedeeld met onze betalingsprovider. Wat opgeslagen wordt zijn voornaam, achternaam, adres, e-mailadres en telefoonnummer. Als u ervoor kiest om per factuur te betalen, wordt ook het persoonlijk identificatienummer van de betalingsprovider opgeslagen. De informatie wordt bewaard om de aankoop te voltooien en om de partijen te beschermen tegen fraude.
De betalingsproviders (betaaldiensten) die wij gebruiken zijn: Klarna. - 10.4.2 Verzendbedrijf
Om uw bestellingen te leveren en onze overeenkomst te voltooien, moeten we specifieke informatie delen met het verzendbedrijf. Wat gedeeld wordt met het verzendbedrijf zijn voornaam, achternaam en adresgegevens voor levering. E-mailadres en/of mobiel nummer kunnen ook gedeeld worden met het verzendbedrijf voor notificatie.
De verzendbedrijven waarmee we werken zijn: Postnord, zij zijn het bedrijf dat alle pakketten bij ons magazijn in Zweden ophaalt en PostNL die zorg dragen voor de laatste mijl levering aan onze klanten thuis. - 10.4.3 Nieuwsbrief
Wanneer u een bestelling plaatst op Devoetenshop.nl, worden uw voornaam, achternaam en e-mailadres gedeeld met onze nieuwsbriefaanbieder. Dit om u te kunnen bijwerken met informatie en aanbiedingen voor marketingdoeleinden.
Wij gebruiken Mailchimp voor het verzenden van nieuwsbrieven. - 10.5 Recht op inzage
U heeft het recht om uittreksels te ontvangen van alle informatie over u die bij ons beschikbaar is. Uittreksels worden elektronisch in een leesbaar formaat geleverd. - 10.6 Recht op correctie
U heeft het recht om ons te vragen onjuiste informatie bij te werken of onvolledige informatie aan te vullen. - 10.7 Recht om vergeten te worden
U kunt te allen tijde verzoeken dat de informatie over u wordt verwijderd. Er zijn enkele uitzonderingen op het recht op verwijdering, zoals of het moet worden bewaard omdat we een wettelijke verplichting moeten nakomen (bijvoorbeeld volgens de Boekhoudwet). - 10.8 Verantwoordelijk voor gegevensbescherming
Devoetenshop.nl is verantwoordelijk voor de opslag en verwerking van persoonsgegevens in de online winkel en zorgt ervoor dat de regels worden nageleefd. - 10.9 Hoe we uw persoonsgegevens beschermen
We gebruiken industriestandaarden zoals SSL/TLS en eenrichtingshash-algoritmen om gevoelige informatie zoals persoonsgegevens en wachtwoorden op een veilige manier op te slaan, te verwerken en te communiceren.
We gebruiken een Zweeds platform, Quickbutik, dat wordt beheerd door Quickbutik AB, gevestigd in Helsingborg, Zweden.
- Wijzigingen in de Algemene Voorwaarden
- We behouden ons het recht voor om op elk moment wijzigingen in de voorwaarden aan te brengen. Wijzigingen in de voorwaarden worden online op de website gepubliceerd. De gewijzigde voorwaarden worden geacht te zijn aanvaard in verband met bestellingen of bezoeken aan de website.
- Geschil en keuze van wet
- In het geval dat een geschil niet in overleg met de klantenservice van het bedrijf en de klant kan worden opgelost, kunt u als klant zich wenden tot de Algemene Klachtencommissie, zie arn.se. Voor inwoners van een EU-land anders dan Zweden, kunnen klachten online worden ingediend via het geschillenbeslechtingsplatform van de Europese Commissie, zie http://ec.europa.eu/consumers/odr
- In geval van een geschil volgen wij beslissingen van ARN of het corresponderende geschillenbeslechtingsorgaan.
- Geschillen over de interpretatie of toepassing van deze algemene voorwaarden worden geïnterpreteerd in overeenstemming met het Zweedse recht en wetgeving.